Găzduirea shared bazată pe cPanel. Avantaj sau nu?

cPanel este unul dintre cele mai populare panouri de control pentru industria de web hosting, dezvoltat pentru sistemele de operare Linux. Soluţia este utilizată la scară mondială, atât pe conturi de găzduire Shared cât şi pe Cloud sau Baremetal/Servere Dedicate. Pezintă o interfaţă grafică extrem de prietenoasă şi uşor de utilizat, care îţi oferă acces la unele dintre cele mai importante unelte şi funcţii pentru gestionarea serviciilor web, precum şi asupra unor instrumente de automatizare concepute pentru a simplifica procesul de găzduire a unui site web. Cele mai importante dintre acestea sunt Apache, PHP, MySQL, PostgreSQL, PERL, BIND (DNS) şi Email.

Ce reprezintă găzduirea shared pe cPanel?

Găzduirea shared este cel mai accesibil serviciu de găzduire, prin care poţi publica un site web în online. Îţi oferă multiple avantaje, dar de departe, cel mai mare este preţul, raportat la multitudinea de opţiuni şi unelte pe care le ai la dispozitie. Dar asta, desigur, daca soluţia de găzduire shared aleasă este motorizată de cPanel. La maghost, toate serviciile de găzdurie shared din ofertă sunt livrate cu cPanel, configurat şi personalizat, pentru a optimiza performanţele, dar şi securitatea.

Costul redus este rezultat din faptul că un server fizic împarte resursele într-un mod eficient între utilizatori, în funcţie de pachetul de găzduire ales. În acest mod, beneficiezi de “felia” ta de server şi plateşti exclusiv pentru ea. Alegerea pachetului corect îţi oferă satisfacţia unui serviciu de calitate pentru nevoia site-ului tău web. cPanel prin definiţie se ocupa de resursele pe care le primeşti şi gestionează pentru tine întreg ecosistemul.

Între cele mai importante unelte la care ai acces şi pe care cPanel le integreaza foarte bine, îţi putem enumera:

  • Managerul de fişiere (File Manager) – îţi permite accesul facil şi uşor la toate fişierele site-ului tău web; poţi încărca fişiere, poţi edita sau şterge în doar cîteva secunde; un tool de nota 10;
  • Conturi de FTP (FTP Accounts) – permite gestiunea conturilor de FTP; poţi crea conturi noi cu access limitat sau nelimitat;
  • Backup & Backup Wizard – unelte specifice pentru soluţii de backup;
  • Baze de date MySQL/PostgreSQL – facilitează gestionarea bazelor de date;
  • Domenii (Domains) – permite adăugarea de domenii noi pe contul de găzduire;
  • Conturi de Email (Email Accounts) – îţi permite gestiunea adreselor de email, într-un mod uşor de înţeles şi utilizat; permite inclusiv exportul configurărilor pentru conectarea unui client de Mail pe IMAP sau POP; genial, nu?
  • SSL/TLS – unealtă intuitivă pentru managementul certificatelor de securitate, al solicitărilor de semnătură pentru certificate sau chei private.

Ţi-am enumerat mai sus câteva dintre funcţile de bază, însă cPanel este un panou de control ajuns la maturitate, astfel că surprinde prin complexitatea detaliilor.  Este greu sa găseşti ceva ce ai dori să faci, dar cPanel să nu îţi poată facilita. Este unealta perfectă pentru utilizatori simplii, cu pretenţii minime, dar şi pentru cei avansaţi, cunoscatori ai comenzilor SSH.

De ce aş avea nevoie de cPanel? Nu se poata fără?

Adevărul este că se poate. Însă fără cPanel ar fi destul de dificil să îţi gestionezi efectiv taskurile. Ai avea nevoie de cunoştinţe tehnice avansate pentru a îndeplini sarcini simple. Iar costul, ei bine, costul plătit pentru cPanel este nesemnificativ când vorbim despre găzduire shared.

Iată mai jos câteva dintre cele mai mari beneficii ale utilizării unei găzduiri web bazată pe cPanel:

Uşurinţa în utilizare dar şi în învăţare

cPanel este conceput având în vedere utilizatorul începător. Totul este bine organizat şi sugestiv, încât poţi deduce multe funcţii doar din denumirea ei. Încărcarea site-ului şi lansarea lui online implica efectiv doar câteva clicuri.

Pentru sarcinile mai complexe, dar chiar şi pentru cele simple, se pot accesa nenumărate tutoriale online, care te vor ajuta să duci la bun sfârşit ce ţi-ai propus.

Te salvează de la investiţii în timp şi bani

Mentenanţa unui site web, precum actualizarea, securizarea şi tot ce implică, necesită timp şi te costă bani. Ca să fie făcute, ai nevoie de o echipă tehnică, însă cPanel face aceste acţiuni mai simplu de rezolvat. Ai toate instrumentele la îndemână, astfel că poţi investi puţin timp şi le faci chiar tu.

Include nenumărate Aplicaţii pe care le poţi instala cu un clic

Cu cPanel ai acces la o multitudine de aplicaţii web, librării şi script-uri pe care le poţi instala rapid şi te poţi bucura de ce îţi oferă ele. Dintre sutele de opţiuni, îţi enumărăm câteva importante:

  • WordPress
  • Joomla
  • Laravel
  • OpenCart
  • Drupal
  • phpBB
  • SidePad Website Builder

Practic orice idee ai, vei găsi aici aplicaţii ce te vor ajută să-ţi îndeplineşti sarcina.

Concluzii de final

Am încercat în acest articol să prezentăm într-un mod imparţial acest panou de control. În lume există multe alternative, sunt chiar soluţii custom dezvoltate in-house de companii din industrie, însă noi am ales să parteneriem cu cei mai buni. cPanel este dezvoltat continuu, funcţii noi sunt adăugate permanent şi aduc cu ele facilităţi noi sau uşurează şi mai mult efortul tău. Securitatea este, de asemenea, un argument important în alegerea noastră. Caci nu putem noi testa, cât pot ei exploata şi vulnerabiliza!

Focusul nostru eşti tu, clientul nostru şi experienţa ta la noi.

Citești lejer în 5 minute

What is and how to configure reverse DNS?

As a preventive measure against overload during the delivery of the email, it is essential to ensure that the reverse DNS data has been filled it and configured correctly. Most often, the reason for setting up a reverse DNS registration is to add credibility to the e-mail server handling outgoing messages. Reverse DNS provides additional tracing to the origin of an email as some incoming email servers will not receive any messages unless the originating IP has a reverse DNS configured. This article details how to configure a reverse DNS area suitable for improving the email messages delivery.

What is Reverse DNS?

Reverse DNS (rDNS) is a name resolution searching an IP address in order to obtain a domain name, thus fulfilling the reverse function of the DNS server, which transforms the domain names into IP addresses.

Reverse DNS can be used as a spam filter. Usually, spam generator users utilize a nonvalid IP addresses, meaning an IP addresses that does not match a certain domain name. A reverse DNS software looks for the IP address of a message that was received and if it does not find it, the message is blocked by the server. Although reverse DNS is fairly efficient in filtering spam messages, many times valid email messages are also blocked.

Configuration stages for the Reverse DNS

You have to create a reverse DNS of the DNS authorized name server for the main IP address of your server. In order to do that, follow these steps:

1. Log into your My Maghost account by accessing the link HERE

Note: Use your login data correctly. If you are unable to login, please contact Maghost Help Center.

2. Once you have logged into the admin page, access the upper menu Domains > Manage DNS

This page contains all existing Reverse DNS servers.

3. In order to configure a new Reverse DNS server, click on ADD PTR.

4. In the new window we have the following fields:

Related Item: choose the desired service

IP Adress: choose the IP address

TTL: A 32 bit signed integer that specifies a time interval that the resource record may be cached before the source of the information should again be consulted. Zero values are interpreted to mean that the RR can only be used for a transaction in progress, and should not be cached.

RDATA: PTRD name

After completing the form, press the ADD button to save the new PTR.

That’s Easy, Right? 😉

Citești lejer în 3 minute

Ce este și cum se configurează reverse DNS?

Ca măsură preventivă împotriva încărcării în timpul livrării e-mail-ului, este esențial să te asiguri că înregistrările reverse DNS sunt introduse și configurate corect. Cel mai frecvent motiv pentru stabilirea unei înregistrări reverse DNS este să adaugi credibilitate serverului de e-mail care trimite mesaje de ieșire. Reverse DNS adaugă urmărirea suplimentară la originea unui e-mail și unele servere de poștă electronică primite nu vor accepta e-mailuri de la adrese IP fără un reverse DNS. Acest articol detaliază cum să configurați o zonă reverse DNS adecvată pentru a îmbunătăți livrarea e-mailurilor.

Ce este Reverse DNS?

Reverse DNS (rDNS) este o rezoluție de nume care caută o adresă IP pentru a obține un nume de domeniu, îndeplinind funcția opusă a serverului DNS, care transformă numele de domenii în adrese IP.

Reverse DNS poate fi folosit ca un filtru de spam. De obicei, utilizatorii de spam utilizează adrese IP nevalide, adică acelea care nu se potrivesc cu numele de domeniu. Un program reverse DNS caută adresa IP a unui mesaj primit și, dacă nu se găsește un nume de domeniu valid, serverul blochează mesajul. Deși reverse DNS este destul de eficient pentru filtrarea spam-ului, de multe ori blochează e-mailurile valide.

Etapele configurării Reverse DNS

Trebuie să creezi un reverse DNS a serverului de nume DNS autorizat pentru adresa IP principală a serverul tău. Pentru aceasta, efectuează următoarele etape:

1. Intră in contul tău My Maghost accesând link-ul AICI

Notă: Introdu datele tale de logare corect. În caz că ai dificultăți, contactează Centru de Ajutor Maghost.

2. După ce am intrat în pagina de admin, accesează din meniul de sus Domenii web > Manage DNS

Pe această pagină ne sunt prezentate toate Reverse DNS existente.

3. Pentru a configura un Reverse DNS nou, apasă pe butonul ADD PTR.

4. In fereastra nouă avem următoarele câmpuri:

Related Item: alege serviciul dorit

IP Adress: alege adresa IP

TTL: un număr întreg semnat pe 32 de biți care specifică un interval de timp în care înregistrarea resurselor poate fi stocată în cache înainte ca sursa informației să fie consultată din nou. Valorile zero sunt interpretate în sensul că RR poate fi utilizat doar pentru o tranzacție în curs și nu ar trebui să fie memorat în cache.

RDATA: numele PTRD

După ce ai completat formularul, apasă butonul ADD pentru a salva noul PTR.

Simplu. Nu? 😉

Citești lejer în 3 minute

O vulnerabilitate majoră a expus miliarde de conturi de e-mail

O breşă de securitate masivă a expus mai mult de 3,2 milioane de conturi de e-mail şi parolele aferente, după cum menţionează site-ul web Cybernews. Dintre acestea, mai mult de 200 milioane conturi de Gmail şi 450 milioane de pe Yahoo ar putea fi vulnerabile.

Recomandăm ca dacă ai un cont de e-mail pe Gmail su Yahoo, dar chiar şi pe alte platforme publice ca Hotmail, AOL sau altele, să îţi schimbi parola imediat.

Poţi verifica dacă adresa ta este cumva implicată în această vulnerabilitate accesând secţiunea Cybernews de verficare a scurgerilor de informaţii cu caracter personal. Sau o alternativă la acest serviciu de verificare cu posibilitatea de a te abona, ca pe viitor să fi informat în caz că apare o astfel de situaţie critică, este site-ul web Have I Been Pwned?.

Fiind încă prea devreme să ştim cu exactitate care sunt companiile afectate precum şi dacă utilizatorii pot face ceva în vederea protecţiei, poate nu ar fi o idee rea să-ţi schimbi şi parolele la Banking şi Credit Card. Vorba noastră românească, paza bună trece primejdia rea, e o aplicaţie bună acum.

Citești lejer în 1 minut

De ce este important să actualizez periodic site-ul meu WordPress?

WordPress, cel mai popular sistem de administrare al conținutului (CMS), echipează milioane de site-uri web din întreaga lume. Ca şi CMS, a revoluționat modul în care oamenii construiesc și întrețin site-urile web. Dar, toată această popularitate costă, şi preţul plătit nu este neglijabil.

Popularitate face ca site-urile WordPress să fie tentante pentru hackeri. La urma urmei, găsirea unei portițe de intrare într-un site web, poate deschide calea şi spre alte site-uri găzduite pe acelaşi server, vulnerabilizând toată infrastructura. Pentru a elimina valul în creștere al activităților web rău intenționată, comunitatea WordPress și producătorii de pluginuri/extensii și teme își actualizează, în mod regulat, software-ul, pentru a remedia vulnerabilitățile cunoscute. Unii dezvoltatori oferă și produse de securitate pentru WordPress.

Cu toate acestea, măsurile impun proprietarilor de site-uri să facă câțiva pași simpli pentru a le implementa. Din fericire, acest lucru este mult mai ușor decât poți crede. Mai mult de atât, beneficiile pe termen lung vor face să merite efortul.

Descurajarea hackerilor

Atacurile şi procedurile de hacking sunt în general, în creştere, iar tendinţa este spre identificarea ţintelor care afectează în masă platformele de WordPress, dependinţele şi infrastructura. Atacatorii identifică o vulnerabilitate comună mai multor site-uri, apoi încearcă să o folosească peste tot unde găsesc mediul oportun. Odată ce au reuşit să aibe acces, pot să-ţi pirateze serverul, să denatureze brandul, să fure informații private sau să provoace alte daune. Pot chiar să te lase fără bazele de date, email-uri sau alte fişiere importante pentru tine.

Dezvoltatorii se găsesc adesea într-un joc de-a șoarecele și pisica cu acești hackeri, reparând vulnerabilitățile într-un timp cât mai scurt, de la momentul la care au fost anunţate sau descoperite. Dezvoltatorii diseminează apoi remedierile pentru aceste exploit-uri prin actualizări de software. Aceste actualizări includ, de obicei, îmbunătățiri și noi caracteristici. Menținerea unui site WordPress actualizat constant ajută la eliminarea lacunelor de securitate, descurajează tentativele de hacking şi ajuta comunităţile pe termen mediu şi lung, să se concentreze pe soluţii tot mai bune.

Desigur, ideea de a actualiza imediat software-ul poate fi contraintuitivă pentru mulți. Odată, logica predominantă a actualizărilor de software a susținut că ar trebui să aștepți până în ultimul moment posibil pentru a actualiza software-ul, pentru a fi sigur că dezvoltatorul a rezolvat toate bug-urile identificate în urma lansării oficiale către publicului larg. Cu toate acestea, experienţa acumulată în timp a dat loc unor programe software noi și mai stabile și a unor preocupări de securitate mai focusate şi relevante. Astfel, sfatul nostru pentru utilizatorii de soluţii web bazate pe WordPress este acesta: actualizați cât mai curând posibil.

Caracteristici și performanță

În plus față de descurajarea atacurilor de hacking, actualizarea unui site WordPress asigură accesul la cele mai noi funcții și la cele mai bune creşteri de performanță. De asemenea, asigură compatibilitatea între serviciile externe, pluginuri și CMS în sine. Multe funcții apelează servicii terțe pentru a îndeplini o parte din sarcinile lor. De exemplu, pluginurile de comerț electronic pot apela procesatoare de plăți și caracteristici de securitate în afara site-ului pentru a executa o tranzacție.

Aceste părți terțe își vor actualiza soluţiile frecvent pentru a rămâne cât mai siguri și funcționali posibil. Un site WordPress care nu rămâne, de asemenea, actualizat poate pierde compatibilitatea cu partea terță, afectând astfel traficul, vânzările și încrederea consumatorilor. În mod similar, dacă actualizezi platforma WordPress, pluginurile tale vor avea şi ele nevoie probabil de o actualizare pentru a asigura compatibilitatea continuă. Prea multe upgrade-uri, fie la CMS, fie la un plugin, fără o actualizare corespunzătoare a celuilalt pot provoca instabilitate, vulnerabilități de securitate și chiar blocarea unei părți sau a întregului site.

Cum să rămâneți la curent cu actualizările pentru site-ul dumneavoastră WordPress?

În acest moment, s-ar putea să te simți convins de importanța menținerii unui site WordPress actualizat, dar sceptic cu privire la găsirea timpului necesar și a abilităților tehnice pentru a face actualizările necesare.

Deci, cum poate un proprietar de site să rămână la curent cu actualizările?

În primul rând, pachetele noastre de găzduire dedicate soluţiilor web bazate pe WordPress includ actualizări automate gratuite. Serviciul face o copie de siguranţă site-ului, aplică actualizarea și poate derula totul înapoi în cazul apariției unei probleme. În acest fel, site-ul tău va fi actualizat în permanenţă şi nu va exista “downtime” în caz de incompatibilităţi sau probleme în procesul de actualizare.

Oferim, de asemenea, instrumente puternice care pot scana și corecta vulnerabilitățile de pe site-ul tău WordPress. Consultă serviciile noastre de securitate aici şi contactează-ne prin email, telefon sau discută live cuun membru prietenos și bine informat al echipei noastre de m-support.

Citești lejer în 5 minute

Performanță vs Securitate: 5 lucruri de aşteptat de la găzduirea ta WordPress

Imaginează-ți că ești pe cale să îți cumperi o mașină nouă, iar în mintea ta înfloresc sute de întrebări: Ce viteză va avea? Ce model va fi? Ce culoare să aleg? Ce măsuri de siguranță voi alege pentru a mă proteja de un accident? De câte suporturi de pahare am nevoie?          

Tot așa, clienții care doresc să pornească la drum cu WordPress se confruntă cu o mulțime de întrebări atunci când stabilesc care este planul potrivit cu care să își pornească afacerea în mediul online.

Mai presus de toate, decizia cea mai importantă de luat este cine va găzdui site-ul tău frumos, în ce condiţii şi cu ce parametrii.

Experții îi încurajează pe proprietarii de site-uri să folosească cea mai sigură companie de găzduire web disponibilă, având în vedere vulnerabilitățile sistemului de gestionare a conținutului atunci când pluginurile și fișierele de bază nu sunt actualizate. Cu toate acestea, securitatea este în contradicție directă cu performanța – o altă componentă critică de care are nevoie o soluţie web construită pe WordPress. Platforma are nevoie de configurații software și hardware optimizate pentru a funcționa la viteze şi în condiţii optime.

Astfel, cei mai buni furnizori de găzduire – la fel ca producătorii auto de top – combină cele mai bune componente din ambele lumi, siguranță și performanță, pentru a-ţi oferi o călătorie lină, sigură și dinamică oriunde vrei să mergi.

Mai jos vă vom prezenta cinci caracteristici cheie de luat în considerare atunci când alegeți o gazdă WordPress.

1. Stocarea pe SSD oferă conținut de până la 20 de ori mai rapid

Furnizorii de găzduire care folosesc stocarea pe SSD, şi mai ales pe noile NVMe M2, sunt prima opţiune, având în vedere performanţele extrem de ridicate atât la citire, cât şi la scriere a acestor echipamente în raport cu vechile HDD-uri. SSD-urile stochează informația pe microcipuri și nu pe discuri magnetice aflate în mișcare folosite la HDD, făcând unitățile de stocare mai rapide, mai fiabile și mai durabile. Acest tip nou de stocare, SSD, tinde să fie puțin mai scump și cu capacități mai mici decât HDD-urile, dar diferențele continuă să se diminueze şi capacităţile să nu mai fie neaparat o problemă.

Unitățile de stocare SSD reprezintă o metodă accesibilă și ușoară de a îmbunătăți performanţele “overall” ale site-ului.  

La maghost, toate pachetele de găzduire WordPress rulează pe SSD-uri care oferă performanță de până la 20 ori mai mare. Acest aspect, împreună cu specificaţiile de top ale serverelor împing cu până la 95% mai multe date, astfel că te poţi adresa la mai multe persoane în acelaţi timp, în raport cu soluţiile altor companii.

2. Certificatele SSL sporesc siguranța fără a compromite viteza de încarcare

Viteza nu înseamnă nimic dacă unele date importante sunt expuse întregii lumi. Certificatele SSL, care se bazează pe protocolul HTTPS, protejează proprietarii de site-uri, cititorii, vizitatorii și clienții acestora, criptând comunicațiile dintre browserul web și server.

În 2017, mai mult de jumătate din traficul de internet a fost criptat, indicând acceptarea pe scară largă și utilizarea în masă a certificatelor SSL. Pachetele noastre de găzduire web includ certificate SSL gratuite, prin Let’s Encrypt, dar ai şi posibilitatea achiziţionării unor certificate premium, de la producători cu reputaţie – Comodo, Sectigo, Symantec şi alţii. Decizia de a lansa un site web cu sau fără certificat de securitate nu ar trebui sa mai fie opţională, căci SSL-ul este un “must”.

Implementările originale ale protocolului de confidențialitate au încetinit într-o oarecare măsură site-urile web, dar infrastructura și configurațiile mai moderne minimizează impactul asupra timpilor de încărcare a paginilor și vă pot ajuta să atrageți un public mai mare. Google recompensează criptarea HTTPS cu plasarea pe o poziţie mai bună în rezultatele căutării, iar compania a decis ca browserul său Chrome să semnalizeze site-urile necriptate ca fiind nesigure.

3. Performanţa vine la pachet cu librăriile cele mai noi şi cache instalat şi configurat corect

În plus față de stocarea pe SSD și certificatele de securitate, maghost și alte platforme puternice care găzduiesc WordPress folosesc adesea programe suplimentare și configurări personalizate pentru a spori viteza site-ului tău.

Când vine vorba de optimizarea performanței WordPress, cache-ul este deosebit de important pentru sistemul de gestionare a conținutului. În loc să trimită mai multe interogări către şi dinspre baza de date a unui site web pentru a prelua și afișa informațiile dinamice, stocarea în cache creează versiuni statice ale paginilor web care pot fi livrate mult mai rapid.

Pe lângă systemul de cache, ține cont şi de secretul configurărilor personalizate pe care le are orice platformă de găzduire dedicată WordPress, iar aici, avem şi noi secretele noastre! Dar tu foloseşte întotdeauna versiunile noi ale scripturilor php, librăriilor și oricăror dependinţe software – aproape întotdeauna acestea vin cu aport de performanţă şi securitate.

4. Protejează-ţi informațiile prin copii de rezervă, scanări malware și pluginuri de securitate

Găzduirea web joacă un rol important în performanța site-ului, dar și în protejarea fișierelor și informațiilor tale. O varietate de măsuri, mari și mici, pot influența securitatea site-ului tău.

În primul rând, o gazduire WordPress de calitate oferă actualizări automate pentru WordPress Core sau plugin-uri. La maghost, te poţi bucura de servicii automatizate de detectare a malware-ului și a intruziunilor, un firewall pentru aplicații web preconfigurat și suport tehnic asistat de specialişti prin serviciul nostru dedicat m-support.

În afara WordPress-ului, copiile de rezervă automate și frecvente oferă un sistem de siguranță excelentă. În cazul în care o actualizare se întrerupe sau afectează în mod negativ aspectul sau funcționalitatea unui site, puteți reveni fără probleme la cea mai recentă și dorită versiune. Noi vă punem la dispoziţie, indiferent de pachetul ales, acest serviciu de backup, însă recomandarea noastră este să vă descarcaţi şi local, pe PC sau Mac, în mod periodic, câte o copie de siguranţă. Nu este greşit să-l ai în două locuri.

5. Servicii gestionate perfect și asistență m-support

Când aveţi dubii cu privire la modul de optimizare al vitezei și securității site-ului vostru WordPress, ar trebui să vă puteţi baza pe echipa care vă întreține serverele şi să apelaţi la ea cu încredere. La maghost suntem deplini conştienţi de această nevoie şi ne dorim să investim reciproc în dezvoltarea unei colaborări de durată, bazată pe încredere, satisfacţie şi, desigur, rezultate.

Desigur că tu, ca si proprietar de business ai nevoie de timp să te dedici dezvoltării, în general, iar asta nu implică doar site-ul web. De aceea, problema aceasta o putem prelua noi în totalite, prin serviciile de găzduire managed, adică gestionate de noi, prin care îţi oferim acces la un membru al echipei de m-support. În acest fel, gestionarea şi dezvoltarea ta pe WordPress este responsabilitatea noastră. Te aşteptăm!

Citești lejer în 7 minute

Ce este Găzduirea Shared? Un rezumat pe înțelesul tuturor

Găzduirea Shared este o opțiune răspândită printre cei care doresc să producă primul lor site web sau să își lanseze afacerea în mediul online. Decât să închirieze un întreg server, site-ul dumneavoastră web va avea propriul spațiu de stocare și propriul panou de control, pe un dispozitiv partajat de mai multe conturi. Compania de Găzduire Maghost va întreține serverul în sine, iar acesta va asigura că site-ul dumneavoastră web este accesibil online pentru oricine.

Acest ghid vine în ajutorul dumneavoastră pentru a înțelege cum funcționează Găzduirea Shared și de ce aceasta poate fi cea mai bună alegere pentru dumneavoastră.

Ce este Găzduirea Shared?

Un cont de Găzduire vă permite să aveți site-ul dumneavoastră web, să stocați date legate de site-ul dumneavoastră și să creați adrese de e-mail folosind numele domeniului dumneavoastră. Găzduirea Shared permite mai multor utilizatori cu domenii individuale de internet să partajeze și să utilizeze un singur server. Partajarea Shared este deseori comparată cu închirierea unui apartament: locuiți într-o clădire (server) cu alți locatari (utilizatori), dar aveți spațiul dumneavoastră propriu, apartamentul personal (site-ul web).

De asemenea, utilizatorii pot configura mai multe site-uri web sub un singur cont de utilizator. Acesta este motivul pentru care Găzduirea Shared este o alegere atât de bună pentru întreprinderile mici, bloguri și site-uri personale care caută servicii de găzduire sigure, eficiente din punct de vedere al costurilor, ușor de utilizat. Spațiul de găzduire comun menține costul găzduirii scăzut. Dacă doriți să treceți de la un site la mai multe site-uri, este necesară o simplă actualizare a contului, pentru a începe Găzduirea altor site-uri pe același plan.

Indiferent dacă competențele dumneavoastră includ cunoștințe extinse despre proiectarea site-ului web și întreținerea serverului sau dacă nu ați creat niciodată un site web, serviciile de găzduire partajată sunt o modalitate excelentă de a păși în lumea site-urile web. Maghost oferă Găzduire Shared pe serverele noastre partajate, ceea ce înseamnă că multe dintre sarcinile esențiale și repetitive ale gestionării serverelor sunt gestionate pentru dumneavoastră de către echipa noastră de experți.

Administratorii experimentați vor avea acces la modulele din cPanel, inclusiv administrarea bazei de date si personalizarea DNS-ului. În ceea ce privește prețul, Găzduirea Shared oferă multe: o mulțime de conturi de e-mail, mult spațiu de stocare, configurare rapidă a platformelor software populare precum WordPress și multe altele.

Ce include Găzduirea Shared?

CaracteristiciDescriere
cPanelUtilizatorii Găzduirii Shared și vor putea personaliza și gestiona cu ușurință contul cu cPanel (panoul de control). Aceasta este o interfață ușor de utilizat, care vă permite să gestionați adresele e-mail, domeniile, fișierele ș.a.
Înregistrarea gratuită a domeniuluiToate planurile de Găzduire Shared includ o înregistrare gratuită de domeniu sau transfer de înregistrare de domeniu timp de un an.
Certificat SSL gratuitToate conturile de Găzduire Shared vin cu un SSL gratuit pe care utilizatorii îl pot activa după achiziționarea planului. Deși SSL-ul gratuit este perfect pentru majoritatea utilizatorilor, aceștia au, de asemenea, opțiunea de a achiziționa un certificat SSL suplimentar prin intermediul Panoului de gestionare a contului (AMP). Certificatul SSL este utilizat pentru a vă securiza site-ul web și acționează ca o asigurare vizuală a vizitatorilor că site-ul dumneavoastră poate fi de încredere.
Conturi de e-mailCreați gratuit orice cont de e-mail profesional sau personal pentru domeniul dumneavoastră. Maghost oferă e-mail securizat prin IMAP, astfel încât să vă puteți accesa cu ușurință e-mailul de oriunde și să rămâneți sincronizat pe mai multe dispozitive.
Suport live 24/7/365Agenți de asistență din interior, competenți, gata să vă ajute în fiecare zi prin telefon, chat și e-mail.
Unități de stocare SSD gratuiteUnitățile SSD oferă viteze mai mari de citire / scriere și timp de funcționare îmbunătățit față de unitățile hard disk tradiționale, permițând livrarea mai rapidă a conținutului dumneavoastră de pe blog, magazin online, aplicații personalizate și multe altele.
Manager de backupToate conturile sunt compatibile cu pluginul Maghost Hosting Backup Manager, care vă permite să efectuați restaurări, să monitorizați stocarea copiilor de rezervă și să controlați ce date sunt copiate și cât de des. Pluginul este adăugat automat la cPanel după cumpărare.
Instalare gratuită Softaculous cu un singur clicInstalați cu ușurință peste 400 de aplicații, cum ar fi WordPress, cu programul nostru de instalare Softaculous, în loc să instalați manual aplicațiile.
Limbaj de programareFolosiți limbajul de programare pe care îl cunoașteți cel mai bine pentru a construi site-ul web al viselor voastre (MySQL, PHP, JavaScript etc.).
Zona Max SpeedUtilizăm mai multe centre de date, furnizori premium de lățime de bandă și tehnologie avansată de rutare pentru a ne asigura că rețeaua noastră este mai rapidă decât concurența. Aceasta înseamnă site-uri web mai rapide, descărcări și e-mail.
Acces SSHToate conturile sunt capabile să securizeze accesul la distanță prin SSH pentru utilizarea liniei de comandă pentru o gestionare mai ușoară a administrării site-ului.
WP-CLIInterfața liniei de comandă WordPress (WP-CLI) este preinstalată pe toate conturile de Găzduire Shared și vă permite să vă gestionați site-urile web WordPress prin SSH. WP-CLI vă permite să vă mențineți în mod eficient site-urile web WordPress fără browser web.
Scanări de server gratuiteUtilizatorii noștri de Găzduire Shared se vor bucura, de asemenea, de scanări gratuite ale serverelor. Ori de câte ori suspectați o activitate rău intenționată pe serverul dumneavoastră, puteți trimite o solicitare de scanare a contului. Pentru o securitate sporită, utilizatorii pot cumpăra și Sucuri.
Găzduire web designBoldGrid, generatorul nostru WordPress ușor de utilizat, drag-and-drop, este inclus în toate conturile. Conturile noastre de Găzduire sunt, de asemenea, compatibile cu cele mai populare platforme de design de pe web, inclusiv Adobe Dreamweaver și iWe.

Prezentarea planurilor de Găzduire Shared

Planurile Găzduirii Shared disponibile la Maghost sunt similare. Deosebirea se face la numărul de domenii pe care le poate găzdui fiecare plan și unitățile de stocare SSD.

Ofertele noastre de găzduire includ trei planuri diferite: Starter, Rocket și Enterprise. Fiecare plan a fost elaborat cu atenție, pentru a vă oferi resursele de care aveți nevoie pentru a vă genera cu succes prezența pe web. Mai jos sunt prezentate caracteristicile fiecărui plan în parte. Majoritatea utilizatorilor încep cu planul Starter, deoarece permite găzduirea până la 5 domenii web și este perfect pentru afaceri în creștere.

Câte site-uri web pot avea cu Găzduirea Shared?

Atunci când configurați site-uri web puteți utiliza domenii suplimentare sau subdomenii. Care este diferența între domeniile suplimentare și subdomeniile?

  • Domeniul suplimentar este un site web singular cu propriul său domeniu (ex: exemplu.ro)
  • Subdomeniul este un site web separat care face parte dintr-un domeniu existent (ex: blog.exemplu.ro)

Domeniile principale și domeniile suplimentare sunt site-urile principale, iar subdomeniile sunt extensiile acestora. Puteți utiliza subdomenii pentru:

  • Un blog
  • eCommerce (comerț și tranzacții electronice)
  • Orice site web pentru afaceri care completează site-ul principal

Pentru fiecare plan de Găzduire în parte, nu există un număr limitat de subdomenii pe care le poate crea un utilizator.

De ce să porniți cu Găzduirea Shared?

În primul rând, Găzduirea Shared este cel mai ușor mod de a te lansa în lumea site-urile web. Configurările avansate ale serverului necesită gestionarea resurselor serverului și optimizarea setărilor serverului. Toate acestea sunt realizate pentru dumneavoastră. Apoi, puteți alege planul de găzduire în funcție de resursele necesare afacerii dumneavoastră. Astfel, veți plăti doar funcțiile pe care intenționați să le utilizați. De asemenea, este foarte ușor să actualizați planul de găzduire atunci când afacerea se extinde și aveți nevoie de spațiu de stocare suplimentar și mai multe domenii de găzduire.

Un alt avantaj al Găzduirii Shared este ușurința cu care poți găzdui mai multe site-uri concomitent. cPanel, Softaculos și alte instrumente de dezvoltare web facilitează copierea site-urilor web, configurarea de noi site-uri și încercarea de lucruri noi. Puteți experimenta cu ușurință pe site-uri suplimentare fără a vă afecta afacerea principală. Majoritatea întreprinderilor mici, atunci când încep pe web, au nevoie doar de un mic site web informațional pentru a contribui la creșterea gradului de conștientizare și la creșterea oportunităților.

Mai mult, la lansarea pentru prima dată a unui site web, traficul va fi probabil redus până când site-ul va crește în motoarele de căutare. Utilizarea unui plan de Găzduire partajată în această fază de creștere vă ajută să economisiți bani în timp ce crește gradul de recunoaștere în online, stabiliți o prezență online și dezvoltați o strategie SEO.

Găzduirea Shared funcționează cel mai bine pentru site-uri web simple și concentrate. Blogurile, one-pager-urile sau site-urile care vând un mic sortiment de produse sau servicii se pot descurca excelent pe Găzduirea Shared. WordPress și alte software-uri populare de gestionare a conținutului sunt adesea potrivite pentru Găzduirea partajată atunci când un site are o cantitate normală și normală de trafic. Anumite platforme de comerț electronic pot rula fără probleme pe Găzduirea Shared chiar și cu o mare varietate de produse, dar unele platforme au performanțe mai bune decât altele în aceste condiții.

Beneficii ale găzduirii Shared

Chiar dacă Găzduirea Shared nu este scumpă, avantajele sunt multiple.

Asistență și întreținere rapidă

Atunci când alegi Găzduirea Shared, administratori de sistem cu înaltă calificare întrețin serverul, hardware-ul și componentele esențiale. Timpul de nefuncționare datorat căderii site-ului web este micșorat datorită suportului tehnic rapid. Deoarece mai mulți clienți utilizează același server, este posibil ca o problemă tehnică să afecteze mai mulți utilizatori.

Găzduirea Shared generată de Maghost întreține domeniile în mod proactiv și răspunde prompt pentru a rezolva problemele tehnice și de securitate care pot apărea. Dacă sunteți antreprenor, aceasta înseamnă că nu trebuie să aveți cunoștințele necesare pentru a vă întreține serverele. Vă veți putea concentra asupra afacerii dumneavoastră, în timp ce noi ne vom concentra pe server.

Ușor de utilizat

Fie că alegeți să vă creați propriul site web sau dacă site-ul dumneavoastră este proiectat profesional de Maghost, sunt disponibile instrumente ușoare și eficiente care vă ajută la configurarea, constituirea și personalizarea site-ului dumneavoastră. După ce ați achiziționat planul de găzduire preferat și ați încărcat fișierele site-ului web, nu mai rămâne decât să vă îndreptați domeniul spre contul de găzduire. Proiectarea site-ului dumneavoastră personalizat poate fi activată și primește rapid traficul clienților.

Panourile de control ușor de utilizat vă ajută să economisiți timp cu sarcini comune de gestionare a site-ului. O gazdă web poate oferi, de asemenea, conturi de e-mail, statistici privind vizitatorii și instrumente de marketing pentru a proiecta, înțelege și atrage noi vizitatori pe site-ul dumneavoastră.

Când să nu folosești Găzduirea Shared

Cu Găzduirea Shared, site-ul dumneavoastră web este plasat pe un server comun cu multe alte site-uri web. Ca urmare, serverul este configurat într-un mod care permite cadrelor populare precum WordPress să ruleze fără probleme cu configurații standard. Dacă doriți să utilizați un cadru de site personalizat care nu este deja instalat pe server sau să optimizați resursele serverului pentru anumite sarcini ale site-ului, este mai bine să utilizați un plan VPS sau Dedicated Hosting. Aceste planuri necesită mult mai multe cunoștințe și experiență în administrarea sistemelor, dar vă vor permite să personalizați serverul exact în funcție de nevoile dumneavoastră.

Instalarea WordPress sau aplicarea unui cod de bază HTML sau CSS nu necesită acces root, iar configurarea de bază a contului de Găzduire Shared se poate face cu ușurință. E-mailul, metodele de securitate de bază, cum ar fi ModSecurity, Sucuri și certificatele SSL, nu necesită acces root și pot fi aplicate rapid, fără a avea nevoie de cunoștințe ample.

Cu excepția cazului în care aveți nevoie de acces root pentru a instala anumite programe sau configurații, Găzduirea Shared este locul perfect pentru început. Acestea fiind spuse, dacă trebuie să instalați software specializat sau să creați noi configurații de server pentru a vă pune site-ul în funcțiune, luați în considerare planurile de găzduire VPS sau Dedicated Hosting.

Extensii ale găzduirii Shared

Manager de backup

Managerul de backup Maghost păstrează datele pe un server extern pentru securitate suplimentară și face restaurarea simplă și rapidă.

SSL dedicat

Vă putem oferi o adresă IP dedicată dacă aveți nevoie de una pentru afacerea dumneavoastră. Acest lucru poate fi util pentru optimizarea anumitor activități legate de e-mail.

Quickstarter

Dacă doriți să începeți și să rulați cât mai repede posibil, luați în considerare Quickstarter! Echipa noastră de designeri vă va construi o pagină WordPress gata de utilizare, care se potrivește afacerii dumneavoastră cu instrumente utile SEO încorporate.

Servicii de proiectare web

Aveți nevoie de un site extins, foarte personalizat, adaptat direct afacerii dumneavoastră? Doriți să îmbunătățiți impactul vizual și factorul wow al site-ului dumneavoastră dar nu sunteți sigur de unde să începeți? Doriți un magazin online, dar copleșit de procesul de configurare? Contactați echipa noastră de design pentru a discuta despre o muncă mai extinsă!

Găzduire gestionată

În timp ce echipa noastră de design gestionează personalizarea siteului „front-end”, echipa noastră de Găzduire gestionată este aici pentru a vă ajuta cu problemele legate de „back-end” și de server. Indiferent dacă creați o nouă conductă de date, optimizați utilizarea resurselor site-ului dumneavoastră sau căutați să încercați în un nou cadru, Găzduirea gestionată Maghost este aici pentru a vă ajuta.

Echipa m-suport

Indiferent dacă încercați să stabiliți o prezență pe web sau să reîmprospătați un site web existent, dacă sunteți o afacere mică sau aveți un site mic, Găzduirea Shared este perfectă pentru dumneavoastră. Fără a fi nevoie să aplicați configurații sau setări avansate, veți putea să vă configurați rapid și ușor e-mailul și să vă lansați site-ul web.

Cu echipa noastră de asistență tehnică live 24/7/365 și servere partajate cu alimentare UltraStack, Maghost are tot ce aveți nevoie pentru a vă proiecta afacerea în mediul online cu un site web rapid și de încredere. Dacă aveți întrebări suplimentare, discutați astăzi cu echipa noastră de vânzări!

Citești lejer în 13 minute

Citește articolul

13 minute